one week off.

Dags att gå och lägga sej snart, upp med tuppen imon igen! Herregud vad jag jobbar! Och jag börjar nästan bli en morgon männiksa, eller njae men jag orkar iallafall gå upp efter bara en znooz! Sen är det bara fredag kvar, sen blir det en ledig FRISK? helg! Det ser jag grymmt fram emot! Kommer bli en toppen helg, fullt upp både fredag och lördag! Det gillar jag!

Föressten, jag har varit NYKTER i en vecka imon! Cred till mej! Shit vad jag är bra. Det är en betydlig förbättring!!! Jag kanske borde lyssna på mamma ibland trots allt? Eller?
Men, för när saker går snett och tyngdlagen får rätt,
Är vi tillbaks där på botten och undrar fan som gått snett, ibland vill jag bara packa och dra.  Ge mej av, lämna knaset som vi tacklar var dag, ge mej svar varför är det så?

Dan då vi lyckas kommer när vi lyckas
Kommer våran lycka om vi bara lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback