Parning.

Dagen på work flöt på som fina fisken! Vatt mega lungt today, förmodligen mer imorgon!! Då det är LÖN, finally! Men vet ike om den är så mycket att hurra för, då de vatt jul & nyår och vi hade stängt! Men de märker man imorgon! Första månaden jag ska betala hyra också, OMG. Hur ska jag har råd med detta?! El o grejjer också, får leva på värme ljus resten av vintern :)! Eller bara se till att släcka mina lampor, men jag vill att Timba ska ha ljust när han är ensam hemma ju!

På tal om min lilla bus, fått frågan om jag vill para honom med en liten tös!?
Fasen jag vet inte, jag vill fast ändå inte.. Tänk så blir han helt annoulunda till sättet efter det?! Och de vill jag ju inte, för han är välrdens goaset nu! Men han kankse måste få ut sina godsaker någongång?!
Hmmm, besluts ångest ala sune! Men ska få lite bilder på deras hundar, så ja får se vad det är för några och så frågade jag som de va renrasiga/stamtavla.! Tihi!!
Men vad tycker ni?!
Han blir ju nästan en hora så?! Eftersom vi får betalt för det?! Haha..


Ska han bli av med sin oskyld tros?!


Kommentarer
Postat av: malgot

haha nej kul att du e sån piiiimp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback