Crazy, Stupied, Love....

Jobbdagen flöt  på finfint, vatt lugna gatan om man jämnför med Höstlovs veckan!
Efter jobbet gick Jag, Klara och Kajsa till Telenor, då jag faktiskt insätt att mitt abonemang är schvain dyrt!! Har fast pris, men det blir galet mycket mer än det ändå, på något konstigt vänster! Så nu har jag tagit bort mitt dyrdyra fastpris. Men har fortfarande gratis sms, fri surf och får ringa för 400 kronor imånaden! Såå mycket billigare! Eller man vet ju aldrig med sånadära försäljare, de märker vi när första räkningen kommer :)!

Kul att jag hade skickat cirkus 1040 sms i September? Haha. Stakkas er mina vänner som blir bombaderade av sms. Men hur tusan kan de gå till? Det är ju lixom 34 sms om dagen? Kan ju inte stämma?

Fick dock inte ledigt imon, de hade istället bytt pass på mej så ja skulle jobba 8-4. Huuuua? Men tji fick dom, för det kan jag nämligen inte!! Höhö!

Om man ska ta sej en liten vilopaus kankse, innan kvällens äventyr och bestyyyr!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

1 månad hade jag skickat 7000 sms! Haha nu är de typ 4000 i månaden ;) har 5000 fria. Så ditt var ju lite haha! Hund dejt på sön kl 11. Du är på va? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback