TP

Dagen har bestått av jobb helaste dagen! Och jag har yrat runt som en virripelle! Har väl annat att tänka på helt enkelt, antar jag. Sånt som är viktigare!! Jag fick iallafall ett spel av min chef idag :), de uppskattades minsann!!
Kanske behövdes jag muntras upp?

Annars har kvällen bara tillbringats hemma i alla min tankar som yrar runt i mitt huvve! Sådana människor som inte brydde sej innan, som bara "bryr" sej nu av ren nyfikenhet kan jag stå över just nu! Har varit helt off från min mobil med inprincip, bara svarat på nått litet sms då & då. Så sorry för det! Men Facebook har jag återskapat, håll i hatten. I brist på annat. Men det sög ju! Så får se hur långvarig jag blir.. Förstår inte hur man kunde va så fast i det innan & att folk fortfarande är det? Herregud. Visst är det kul att snoka runt på folk. Men för tusan gubbasch det händer ju knappt ingenting? Förutom att folk skryter om sitt liv. Om vad dom gör, vad dom gjort och vad dom ska göra! Men det gör väl alla. Gjorde Även jag. Man försöker ha ett intressantare liv än vad man egentligen har. Helt enkelt!

Ledig imorgon iallafall, ska bli skönt!
Då blir det en lunch på staden och sedan upp en sväng till sjukhuset!!

Tänker på dej & Dej!

Fick TP (Trivial Pursuit) av en av mina alla Chefet idag. Kankse tycker dom att jag borde bli klokare? Men sesså, några vänner som ställer på spelkväll någon dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback