Loong time no See.

 

Mycket som har hänt det senaste, där av ingen bloggning. Men ska försöka skärpa upp mej en bit med det :)!

Min helg har varit toppen :))!!! Men gisses så fort dagarna springer på!!
Fredagen spenderades med Spansk Afton ute i Bankeryd, jätte mys!! Blev sedan en impuls utgång på det. Till Karlssons för omväxlings skull!! Sjukt bra!!
Lördagen så vatt planerna fest i Vetlanda, men det hanns inte med redigt. Då skjussen gick redan vid klockan fem. Så det blev hemma mys istället med bra sällskap, Hamburgare, Klyftpotatis och ett glas vin på det :)!

Nu är det dags att masa sej in i duschen och bege sej på Chihuahua träff i vattenlednings parken. Mys!!! Hoppas solen håller i sej lite till. Min lille plutt ska få springa av sej lite :)

Annars är jag bara orolig just nu, när man inte hör något från en person på flera dagar =/....?
Knas.


RockaBilly festen vart dock hur bra som helst!!! Jisses.
Lätt årets bästa feeest!!
Jag kommer aldrig kunna ha en 25 års fest, för det kommer bara bli en flopp jämnfört med denna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback