Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara, baby.

Ännu en helg som sprungit på fort fort fort! Jobb helg över - Check!!

Igår vankades det förfest i staden, ångrar bittert nu att jag inte åkte dit. Tusan!
Två missade samtal klockan halv sex i morse, så det värkade varit en bra förfest/fest/utgång/efterfest..

Tagit mej en lång dusch nu. Unnat mej Hårinpacking & Ansiktsmask, så nu är man redo inför en ny vecka. Med nya möjligheter!

Ska bege med till Huskvarna om en stunn och inta soffan för BigBrother söndags final! Spännande som tusan!

Upp med Tuppen imon, på min lediga dag.
Till läkaren närmare bestämmt. Här går det undan i svängarna, illa kvickt!


Om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback