Alltid stått vid min sida.

Haft en ypperlit bra Onsdag!! Kan inte varje vardag vara som denna dagen har varit? Åkte ner till finaste A. satt och softade en bit innan vi begav oss till Twin för att unna oss Onsdags lyx ala sune!! Jisses så gott. Ibland måste man får unna sej även att det är en vanlig dag. Fin middag är givet!!

Efter det begav vi oss en svänga till Myrphus, förvånards värt mycket folk ute för en dag som denna! Trevligt sällskap, vin och svensexa. Haha. Hur bra som helst!! Jössös. Linda Kåå svänger med sitt hååå(r)!! Haha! Och jag kännde att jag passade in så in i på detta Öl aka Soft ställe med mina svarta jeans och guns an roses tisha!


Jag föddes ínte med en Silver sked i munnen, men är jag inte tillräckligt bra ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback