Om jag tar det första steget och får dej ur balans..

 
Igåår blev det en spontan vin kväll :)! Hahaha, småfnissar fortfarande lite för mej själv, knas kväll men sjukt bra dag/kväll/natt med ett stort glatt gäng :)! Avslutades sedan med sleepover hos Linda ala Gräshagen. Mysmys!
 
Idag har hela dagen spenderats med fina Klara och Lina! Fixat en ny telefon till mej, wihoooo! Finally! Ville haft en vit, men de vatt två veckors vänte tid på den, så fick gå darifrån med ett halv glatt humör med en svart. Suger dock att jag måste punga ut 350 kronor i månaden i TRETTON månader till för ett abonemang jag inte äns använder, plus mitt nya abonnemang.. Så om någon vill ha ett abonnemang så hojta te :)! Lite lunch efter det och sen bara soff häng ala gräshagen, spanat in snyggingar i gamla skolkataloger. haha.
 
Nu blir det lugna gatan framför tvn och tagga morgoon dagen :)..whooop!!!
 
Skiter allvarligt i vad folk tycker och tänker, snacka på erat bullshit ni, det rör mej inte i ryggen!
 
Vart är Twin vädret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback