Toppen kväll!!

 
Igår blev det en After Work (After Sjukskrivning för min del).. Den börjades vid fem snåret på John Bauer med fint folk, surplade lite vin innan vi begav oss vidare till Smålänska kollonin, sjukt najs uteservering där, den har jag totallt missat! Ännu mera vin där tills vi trippade vidare till Pipes. För lite mer vin! Sjukt bra kväll! Natten avsutades med pizza, som ja ångrar bittert idag, ajaj va ont i magen jag haft efter den jäklen och de va inte äns gott! Bläääk!
 
Undra flundra vad man ska hitta på idag? Dagen till ära, är ju ledig lixom, de måste man ta vara på :)! Kanske kila bort till grannen en sväng sen, där det bjöds på drinkar hörde jag, alla redan! Höhö! Eller jaa de vatt väl redan vid elva snåret man blev bort bjuden, här på gräshagen är vi minsann inga chicken!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback