PAIN!!!


Har cpcpcp nil förbannat jävla ont i min lille tass!!! Min lilltå är snart större än storsåån.!! Det gör galejj ont och jag avlidet snart av ren smärta!!! Gaaaaaah!! Vad ska ja ta mej te?

Haltat mej igenom en hel arbetsdag, plus lite övertid tid! För herremin körs vad folk vi hade i kvällsingen! Kunde ju lixom inte lämna mina fina kollegor i sticket! Alltså för engångs skull. Gick jag inte hem tidigare, wihooo!

När jag bussade hemmåt mötte jag upp en grymt trevlig tjej som skulle köpa mina bralls! Svirade hem till Lovisagatan! Shit, känndes typ som jag kännt henne i hundra år! Är inte sånt ganska sjukt? Hur som haver, 80 spänn rikare!! En sak till som är knas, att jag sa till Maria igår att de va längesen jag fick en bonus check från h&m, vad låg i brevlådan idag? JO bonus check! Katchiiin!!

Efter lilla besöket så kom Mamma med lite huskurser och vi tog en promenad med hundarna, eller ja en haltande slow motion promenad! Hoppas de går över tills imon (förmodligen inte). Vill ju kunna ha highheels imon, eller åtminstone converse!! Tusan! Och vårdcentralen är kokkabengalo!! Ta en alvedon vettja! Noo shit sheerlook, kan ni ingen annan fras?

TAGGA MORGONDAEN! Double Whoooop!


HAHA asgammal bild!!
Men vill ha tillbaks mitt lååånga tjookka hååår!!!
Här var det ändå tunnare än vad de va förr förr förr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback