We are the world!!


Lite kyligare idag minsann, men inte mej emot då jag inte kan sola ändå :)!

Startade dagen med en lång promenad med lille bys. Nu inväntar jag Pappa för att börja med en lunch på staden! Sedan iväg på lite bestyr och äventyr. Till Frisören bland annat, ska äntligen få iordning på mitt lille barr.! Ska köpa en massa bra produkter!!

Min lille Neo vatt i mina kvater igår kväll/natt, men givetvis så sov jag som en stock och vaknade inte av den pipande telefonen! Himmla osis. Då de vatt mega längesen jag träffade honom!



Fann mej en död fågel när ja vart ute på promenad innan. Eller mja Timba hittade den och rullade sej i den, lagom mysigt! Ungefär lika mysig som han va igår, när han ville komma upp till mej i solstolen, så tog glatt upp honom. Men då spydde han dirr emellan mina tuttar. Man tackar! Min lille plutt! Så nu vet jag någon som ska få sej ett bad sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback