När solen går ner.

 
Mitt finger blev inte redigt som jag hade tänkt mej. Tusan!! Snett och vint och pain pain pain! Men de går väl över tes ja gifter mej kanske? Om man nu äns får på nån ring på det fingret...?
 
Börjar bli en aningen rastlös av att trippa hemma nu, igår gjorde jag verkligen inte ett skit. Fast ganske skönt de också ibland, men man blir ju helt totaly förslappad.
 
Helgen har iallafall varit tipp topp :)! Blev fredags mys i fredas, fina vänner, kebabrulle, godis och film. I lördags blev det en skvätt vin med en strålande utgång och sleepover med Angie. Till lagade oss lite potatis mos på natta kvisten så vi kunde somna gott. Och det gjorde vi minsann.
 
 
Saknar mitt hjärta!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback