31 Augusti.

Sista sommardagen idag, imon är de september då kommer hösten & vintern.
Härligt väder sista dan iaf, men skulle inte vara fel att va tillbaks i Juni, Juli ?
Dra tillbaks tiden, Tiden då vi va i bulgarien skulle parra aldelles utmärkt !

Har varit på stan i dag en tripp.
Köpte mej ett par svarta byxor, skor, linne och ett diadem.
Första gången jag har sån tur, att de finns i min storlek. 
helt ofattbart, det borde vara lycka.
Kankse är nått bra med denna dagen ?
Sen blev de en fika med den bästa.

Satt och kollade på idol igår med Elin, Cajsa och Linn.
Sen vid halv nio fick vi för oss att festa. Och så blev det.
Gick hem hämtade två flaskor vin å lite cider sen vidare till Elin.
Sen vidare till tapeten. Vi cycklade !
Jag & Cajsa tog våra super läckra moutionbike cyklar medans
Linn & Elin tog sina gamla glammiga kärring cyklar.
Linn borde bli spinning instruktör, helt galet vad hon cycklade på.
Cyckelturen förvandlades sedan till värsta spinning passet.
Va framme på stuts, alla överlevde trippen.
Satt på de reserverade stället, där de kostar 850 kr för att sitta...
Han betalade det, sen blev vi serverade champange :).
Västa lyx. Hur lyxit som helst !
Men dock inte värt pengarna kankse?
850 kr för att bara sitta där plus en flaska champagne.
Som bara blev ett glas var. Champagne är inte äns särsklit gott.
Det ska serveras med jordgubbar isåfall.
Men tackar så mycket ändå. Fick känna sej super lyxit för ett tag :).
Egentligen var de värt pengarna för vi hade ju super trevligt.
Senare blev det att vingla sej hem på cycklen.
Men de gick rätt bra för mej, sämre för andra kankse? haha.

- Jääävla cykel, jag har la för fan aldrig cyklat med en cyckel med låås på !
Hur fan ska jag kunna veta hur man gör ?
haha, såå klockrent !

Bara sisådär 2 timmar kvar nu.
Önska mej lycka till?

Morgondagen förstörd?






Kommentarer
Postat av: äliiiinnn

AJJJJJ MITT BRÖöööST;::::...
du glömmde ddddd ju,. viktigast

2006-09-08 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback