Fel, Fel, Fel.


Skolan detta året är verkligen inte min grej, inte mitt år helt enkelt.
Detta året kommer bli hur surt som helst, allt blir bara feeel för mej.
ååååh.
Min apu, börjar klockan 6. På KVÄLLARNA..
Hur stört är inte det då? Får man ha apu då, de är inte äns skoltid, för fan.
Hade skolfoto idag med. Var med på de å skämde ut mej, somvanligt. 
Även att man säger efter varje år att man inte ska vara med nästa år,
så sätter man sej ändå där framför kameran och bli ful som vanligt,
småkorten ska vi inte äns tala om. Plus att jag fick sitta ner som jag hatar..
Jag drygade mej med mitt namn iaf :D, haha. Så de är inte jag :P.

Myggan och Kekke fyller 18 underbara år idag. Grattis !!
Båda dom ska firas på fredag, längtat hur mkt som helst.
Men nu kanske ja inte kan va med ?
För min jääääävla apu skiiit.
Tänker säga till han att ja inte kan komma på freda, för ja ska festa.
Annars får ja sätta mej där och ha apu på andra sidan baren.
Dricka mej hur full som helst :) , sen rymmer jag.. smaaart.

Ska väl orka pallra mej upp till a6 snart och köpa svarta byxor.
Kommer väl säkert inte hitta några, när skulle jag kunna ha sån tur?
Never.

Börjar gråta snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback