Sämre för varje dag..


Schemat blir bara sämre & sämre för varje dag som går.
Varför äns ge ut schemat till oss första dan?
När de inte bli så ändå, och göra oss glada över våra lediga dagar.
Nu är vårat schema iaf värdelöst, så dåligt de kan bli tror ja?
Alla sa att trean på hotell/resturang skulle vara så himmla soft?
Så lägger dom dit massa extra skit.

Till och börja med att vi går ända till klockan fem på måndagar,
med matte som sista lektionen där man inte fattar nått.
Man orkar äns inte försöka, man är börja trött & har ont i huvvet.
Sen på Tisdagarna där vi börjar 12,10 och bara har svenska.
Visst låter de bra?
Men eftersom vi har gympa på vårterminen på tisdagar förmiddag.
Så har dom nu lagt in projekt den tiden på höstterminen istället.
Gör allt för att ta våran lediga tid.
Sen till den värsta dan Onsdag, slutar även 5 denna dan.
Börjar med 6 timmar samhäll sen en & en halv timma matte.
Där man fortfarande inte fattar något och orkar inte försöka.
Torsdagar där vi skulle vatt LEDIGA på höstterminen,
men icke nu. För att dom har lagt en extra dag i köket där istället.
Som vi bara skulle haft på vårterminen igentligen.
Så nu får vi de hela året.
Sen fredagen är som vanligt med kök, inga ändringar hittills.
Men den värsta ändringen av allt, förutom att ta bort våran lediga torsdag.
Att dom sa till oss förra veckan att dom skulle ta bort Serverings
praktiken som va en dag i veckan. Guuud så gott, tänkte vi?
Och blev typ hur glada som helst.
Men nu ska vi ha den iallafall helt plösligt.
Fast TVÅ dagar i veckan istället..I fem veckor.
Hur värdelöst som helst. Jag hatar servering !
Och guuud va kul att jag alltid har sån tur med
mina praktik platser & alltid kommer på toppen ställen. Not.
En grej till grupp indelningen, jag kom varken med
Elin, Sandra eller Heléne !!
Hur ska detta året gå?

Jag ska hoppa av ! usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback