13 november.

Varit en hel flumm dag iskolan idag =). haha, Bara flummat runt kommit på massa läckra danssteg. haha. På lunchen åkte jag, Heléne, Aalex, Robin, Per till ikea å käkade korv och köpte chirre. jammmiie !
Gick en sväng på ikea sen åkte vi till öb. Å sen vart de dags för lektion igen, där de inte blev mycket gjort, knappt nått alls? Men kul hade vi iaf !

Fått grejerna idag, hur kan de komma så lägligt?
Precis nu när man behöver dom :) ! haah.
Fast frågan är vem ska ska massera mej med min värmande ätbara massage olja? =/ ! De va en himmla massa påsar så nu blir de utdelning på hög nivå. Undra vad min gåva är för nått? Ska öppna min lilla påse snart tro ja =) !

Nåja, de är som de är och ja kan inte göra mycket åt det !
Hoppas på lager nästa vecka :).
Och Cajsa när blir de Stockholm? Ja vill dit nuuu, behöver komma bort !
Nu nu nu nu nu !

PB ikväll utan dej ?!

Svenska prov nationellt imon :/ !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback