28 oktober.


Igår blev det förfest hos cajsa med tårta å grejer !
Gillar de personerna nått grymt !
Sen blev de utgång till huset, men först en snabb sväng till amour.
Va hur mycket folk som helst på huset, hade döö kul ! Helt lyckat.
Med massa skaka rumpa!
Jävligt jobbigt när de stängde och man skulle ner å hämta jackorna, hur lång kö som helst, massa trängsel å krångel.
En jävla ful äklig turk som skrek åt mej å älin.
I sånna lägen hatar ja faktiskt vissa sånna !

Va utågng i onsdas ockås, till centrum.
Ja trivs där, får köpa cider för 25 kr hela kvällen :), hur nice som helst.
Behöver äns inte visa legg för att dom känner igen mej, inte så bra att va igen känd så på krogen kanske men de duger plätt lätt !

Grymt gott med lov, orkar inte me sura skolan !
Till växjö på måndag ;). Trevligt Trevligt !



Känns som det är lika bra att ge upp nu.?
Finns inte mycket mer jag kan göra än försöka försöka och försöka.
Men du vill äns inte träffa mej och du skulle aldrig mer ringa.
Så de är la bara att inse att det inte är någon idée för mej att försöka.
Att du inte vill.
Men ja vill ja vill ja vill. Men de är ju äns inte en chans på miljonen.
Men jag slutar aldrig hoppas.
Du vet vad ja känner vad jag vill och vad jag tycker.

Jag tänker tillbaks,
på hur de va
på du & jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback