22 september.


Sitter här och har precis duschat och korkat upp min första cider. Ska la snart börja göra iordning mej lite när ja orkar. Jag är taggad för kvällen kan man säga :D ! Presenterna kommer bli så himmla bra och dom kommer bli supernöjda ! Måste bara ut i skogen lite å fixa å dona sen med. haha.

Johan gick vidare :), sjääälv klaaaaaart han var ju bäst !
Han är grym ! En stjärna kan man säga.

Ansiktbehanligen va så great, Jätte mycket tack pappa, du är bäst ! 
Fick tillomed bli ompysslad en halv timme länge :).
Men nu är ja typ massa röd, men de får bli lite sminknig på de.
Som man helst inte skulle göra första dagen.


Det blir inte som ja tänkt, hur ska ja göra med de nu då? Sur ja blir.
Ja som verkligen hade planerat dehär. men craaaap oxå :(
Att jag alltid ska ha den där oturen med mej, vad jag än är, vad jag än gör..

Jaja, Taggning nu då.

Kissy Kisssy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback