1 april

April April. Jag har inte råkat ut för något skämt idag dessvärre har ja inte skämtat med någon heller. Men nu är det ny månad igen, känns som de va de nyss? Det går nästan för snabbt fram nu, ja vill inte ! Tänk, vad ska man göra sen dan efter studenten när man vaknar upp i sängen aldelles för bakfull, det är början på det nya livet? Men frågan är ju vad man ska göra?

Iallafall så har detta varit en super braig hel dag med Jessica och Elin, började vid halv tolv åkte till ikea och käkade givetvis lite shopping också. Sen åkte vi och hälsade på lite folk, såkallat klassmates. Vips så va klockan fem, då blev det fara till Ica Maxi och shoppa käk inför kvällen. Sen gott folk så blev det årets första grillning ! Det va verkligen dö gott ! Jag älskar grillat, de ska ja göra hela sommaren.
Har försökt att få liv i Pappas blommor nu. Det va de sista han sa till mej innan han åkte, han ringde tillochmed å påminnde mej när han kommit till flygplatsen, att ja inte skulle glömma vattna dom. Det glömde jag ju sist när han var borta så dom va helt väck. Han köpte precis nya och ja sa, Jaa, jag ska vattna dom! Men innan när vi hade varit och handlat och skulle till Jessica så åkte vi förbi my place då såg ja de hemska, att dom hade vissnat. Fan tänkte jag, tycker att ja är enormt dålig person just nu, men hoppas dom repar sej, har iallafall ställt dom i vatten, så kooom igen ! Fast de är ju bara blommor..

Hejja Hv imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback