27 april

Göteborg, härliga stad. Där ska jag tillbringa hela helgen! Kommer bli ur bra! Håller på å packar lite, men är verkligen inte bra på det får med mej aldelles för mycket!

Schemat för helgen ser ut ungeför såhär..
- Träffas klockan tolv utanför skolan, alltså om två timmar, och jag är inte färdig ett endaste dugg! Har också kommit på att det kanske se såådär bra ut att träffas utanför skolan, med en systemet kasse i handen när vi egentligen skulle vara på praktik.
- Åker mot Göteborg, kruxet är väl att hitta dit vi ska bo. Men duktiga jag har skrivit ut en vägbeskrivning och en karta. Sandra ska köra i Göteborg, och från och med där kommer jag vara rädd och hålla i mej det hårdaste jag kan i dörren!
- Ikväll blir det utgång, fårgan är bara vart man ska dra sej till? Gammle Port?
- Stan hela lördagen, hoppas på massa shopping !
- Ut och käka på lördakvällen, om pengarna räcker vill säga,
dyrt att äte ute har ja hört.
 - Liseberg på söndagen plus spökhuset gasten. Hur fint du vill !

Nu är de nog bäst att ja packar färdigt måste hinna bränna en skiva också. Så nu är det dags att växla upp i tempot. Kommer sakna älsklingen massor, men vi ses ju på sönda :) ! Ska försöka vinna något till dej på liseberg. Jag brukar ju vara den där som köper massa lotter, och ibland har ja faktiskt turen med mej ! Nummer 7 och 11 de är mina !

Kommentarer
Postat av: ...

Linda! du behöver inte vara rädd när jag ska köra, jag kör ju så jävla bra ;) hehehe!! GÖTEBORG!!

2007-04-27 @ 11:37:25
Postat av: Kisen

Ha så kuligt i helgen baby, de är du värd =D

2007-04-27 @ 14:22:25
Postat av: Sara

Vi vet ju alla hur bra du shoppar efter en fest natt i Göteborg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback