9 april

Och endast 16 dagar kvar till pengar, jag är väldigt i behov av pengar just nu. Hur ska man överleva 16 dagar till? Igår somnade Jag och Chrill super tidigt, strax innan nio. När ja vaknade känndes det som ja sovit flera dygn men änså va ja super trött och var tvungen att sova mera till halv två, då lagade chrill mat för jag orkade verkligen inte mådde dö konstigt men de blev iallafall pommes och korv. Till och med han lyckades med det.. Sen vem som diskar är ett senare problem..

Blir helt cp på abonnemang, jag är inte van jag vet. Men tog abonnemanget för 299 kr i månaden, då skulle det vara 100 kr för telefonen och så sa dom att man fick smsa eller ringa till alla andra för dom 199 kr som va kvar, sen om man gör åt mer än 199 så läggs det självklart på, bra tänkte jag! Men är det så? NEJ ! Får cp spel, jag köpte min mobil den 26 mars, var inne å kollade min "senaste" faktura nyss, där står det att ja ska betala 411 kr, alltså för mars månad. Blir så jäkla förbannad, det innebär att dom tog 299 för dom 6 dagarna jag hade den i mars, för fakturerna bryts 1;a varje månad plus att jag inte alls fått göra vad ja vill för dom 199 kr, piss i havet säger ja bara, det är skit ! För enligt mej så har dom räknat 299 kr sen plusat på det jag ringt och smsat för ändå ! Sinnes för fan! Jag har alltid sagt att abbonemang är skit och att dom bara luras, men va faan ! Vill att pappa ska komma hem nu, så han kan ringa till dom !

Här kommer lite pics från lördads iaf..

image171
Vi börjar med födelsedagsbarnet, grattis baby!
image172
Våran Habibbi och världens bästa snigel, kvällen började iallafall bra, haha!
image173
Brunett, Brunett och återigen Brunett..
image174
Det började såhär..
image175
Blev sedan såhär..
image176
Och slutade såhär..
image177
Var inte enkelt att få till ett bra gruppfoto, med Becka som fotograf ;)
image178
Det var iallafall ett toppen slut på kvällen ! underbar!




Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Hahaha jag och snygg-mygg! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback