R.I.P

Det är inte rättvist ! Jag hatar dehär ! Hatar allt just nu, allt bara skiter sej totalt. Nu har ni tagit han ifrån mej, föralltid. Kommer aldrig mer få träffa dej, du har varit hos oss en himmla massa år. Ända sen du var en liten plutt, då du såg ut som en jätte jätte liten söt björn. Då var du jätte rädd för att gå över vägen, du gömde dej bakom mina ben så fort de kom en bil, du kännde dej nog trygg hos mig!  Du va precis lika söt nu som då. Vill inte tänka tanken att du inte finns längre, förstår inte varför! När jag kommer hem innanför dörren så kommer det inte vara någon glad hund med svansen viftandes som kommer springandes direkt när man kliver in , det kommer bara vara massa med tomhet. Ibland tyckte man att du va jätte jobbig, nu ångrar man det, man skulle ta vara på den tiden man hade med dej!

image189
R.I.P Kid
Allt gick så snabb plösligt var du bara borta!
Jag saknar dej redan!
Och du har bara varit borta i några timmar, undra hur dehär kommer att sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud, vad sorgligt :(

2007-04-25 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback