12 Augusti

Inte skrivt på ett tag nu, inte hunnit med känns de som. Men jag ska väl kortfatta min senaste vecka.
Onsdags blev de utgång till Centrum med Cajsa, galet roligt asså. Snarare hur kul som helst, thank you darl. Min grasshopper hoppade i backen, attans bananer också. haha. Vad va de mer, vätska och putsats?
Torsdags, sov sov och sov. Ledig efter fem dagars jobb. På kvälla blev de umgås med Cajsa återigen, grillning och barn geni. Gick väl sådär, jag kom sist. Men de va på tok för svåra frågor för att vara ett barn geni.
Så till helgen, den har verkligen varit hur lugn som helst både freda och lörda. Sovit ut lite. Men fortfarande lika trött..

Gick kanon på jobbet idag, Nu återstår de jobb imon, tis, ons och fredag sen åker vi på lörda :) ! Ska bli sååå galet skönt att komma iväg, längtar massvis. Fast Elin och Jessica har tagit sönder VÅRAN cd spelare, som jag tänkte ha med mig dit. Pfft, rätt så jäkla piss surt faktikst, nååja. ! Kan ju bara tänka mej hur de hade varit om de vart tvärtom, haha. hum ?

Sovmorron imon iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback