14 augusti

Blir så jäkla sur. Någon idiot som gått in på min efterfest och skrivit till folk. Det första jag såg var att jag hade 98 nya besökare och 20 gb inlägg. Hmm, tänkte jag, nu måste de va något galet. Snackar inte med alls många på ef nuför tiden, så 20 st är väl lite väl mkt just nu. Hade fått ifrån massa konstiga nissar, "inte en aning" "jaddu", massa sånt larv. Blir så trött. Men nu är iallafall lösenordet ändrat. Klippat och klart.

Jobbat länge idag känns de som, eller elva till halv nio. Heldag. Solen sken ute så ni kan ju dra en egen slutsats om folkflödet. Men galet roligt hade vi nere i korva :). Lucky me hittade ett periodkort igår när ja va på stan, oohyes. undra om jag blev glad eller glad? Det fylldes på den 12 augusti alltså en hel månad gratis bussfärd för min del :D. Hur glad som heslt. Men stakkan som tappade de dan efter han/hon/den/det köpt det. Men om man är så klantig får man nästan skylla sej själv :). Skadeglädje. haha. Skulle köpt den där trisslotten igår, kanske hade borstat hem storvinsten då..

Pappa åkte till Norge sent i går kväll men kom hem redan för ett tagsen. Han finns alltid när de behövs helt enkelt. Hoppas inte de är något allvarligt bara =/..

Nepp, dags att kila duscha, tv och sova. Lång dag imorgon också.
halv tio till halv sju, Varuupplock/line

Bara fyra dagar kvar, ojaa !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback