28 augusti

Suttit här hemma hos mamma och fördröjt tiden inprincip hela dagen. Provat på subway för första gången också. Om man säger såhär, kanon att man får välja vad man vill att ha på mackan rödlök osv. Men ändå osten är godare på mackmakeriet. Endast ostmacka ätare som jag är, så har jag sten koll på sånthär. Men på subway får man fri påfyllning av dricka, plus i kanten. Vad föredrar ni subway eller mackmakeriet?

Ska väl åka hem snart, kanske köpa med mig något smarrit på vip att ha till tv:n ikväll. Top modell bland annat..Ska ta med mej min nya cosmopolitan hem också så jag har något att läsa i pauserna. Har förövrigt köpt en bok. Kors i taket, jag läsa. Det har väl inte hänt allt för ofta, mer åt hållet aldrig. Kommer inte ihåg senast jag köpte en bok, om jag äns har gjort de någon gång? Köpte iallafall den igår, Snabba Casch. Hört att den ska vara riktigt bra. Så de är bara att sätta sig och börja. Kanske till och med jag fastnar i den. Den värkar bra änsålänge de tre kapitlerna jag har läst.

Ullared imorgon. Kommer förmodligen komma hem med massor av onödiga saker som man alltid gör när man varit där. Men denna gången ska jag tänka efter två gånger innan de åker ner i kundvagnen. Ser fram emot morgondagen.
Sen är de dags att börja jobba på torsdag igen, rätt skönt faktiskt.

Nehe buss time kankse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback