3 Augusti

Min lediga dag idag består mest av städning på mitt rum. Ser verkligen bedrövligt ut där inne. När till och med jag säger de, så gör det verkligen det. Har dock inte tagit tag i mitt städ projekt ännu, men iallafall innan pappa kommer hem ska de vara gjort så han blir lite nöjd. Behövdes verkligen en ledig dag ida, varit hur trött som helst de senaste. Jobbade 11 timmar i onsdags, brabra! Lite övertid igår. Sen blir de jobb helaste helgen igen.

Varit uppe hos Jessica en sväng innan, hämtat mina paket som hon köpt till mej i ullared :). I like presents.
Två par urgulliga trosor, shampoo, balsam, tvål å hårnålar. Finemang braigt. Tvungen att ge henne massor av hejdåkramar. Hon och Elin åker till magaluf inatt, Sara å Company åkte idag. Fy vilka lykostar. Massor med sol,bad och dricka.

Va på stan och shoppade lite igår iallfall, ett par grymt fina Fred Perry skor, i like it alot, och underkläder.
Resten på listan får inhandlas någon dag snart. Jeans,jeansjeans..

Blir bara lungt ikväll, ett bio besök kankse?
Precis lagat pommes och korv till mig å chrill, sen ska vi opp å ta en ikea fika. Raberber kakan med vaniljsås är himmlans god ! yuammi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback