6 augusti

Hur lungt som helst på jobbet idag, verkligen dö gott. Kan ju bero på vårat kanon väder. Tänka sej att solen kunde skina även här. Kors i taket. Efter jobbet vid fyra masade jag mej hem duschade och gjorde i ordning mig. Fast först åt jag självklart lite glass på min balkong, hallonglass med chokladkross. Try it. Iallafall vid sju var de dags att gå ner till Piren med mamma, moster och kusin markus. Moster är en väldigt kul typ, haha. Man skrattar väl iallafall åt de mesta hon säger. Åt oxfilé, min höjdare när man ska ut å äta så himmla fint. Kalla cider till det givetvis, de satt gott i magen. Sen traskade vi runt och kollade lite. Jätte mycket folk överallt. Särskilt på piren där satt alla och gottade sej med ett glas av valfri dricka i handen.Jönköping är faktiskt fint på sommaren (när de är fint väder).

Snart kommer Chrill ifrån jobbet. Då blir de bums i säng. Jag måste sova får aldelles för lite sömn.  Jobb imon igen tolv till halv nio. Hoppas på sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback