19 december

Bara latat mej änsålänga idag, men nu ska jag allt hoppa in i duchen och gå till torpa så jag får lite frisk luft! Hämta ut mitt paket och hyra en film, sunes jul funderar jag på ! Den är mys ! Kanske tralla förbi mamma ocskå om hon är hemma förståss? Julklappsutdelning på ikea imon som sagt, undra vad vi får? haha.! Sen blir det byta julklappar med Elin och Jesscia vid halv 22. Goch har inte köpt något än, men vaddå det är ju en hel dag kvar? Tror jag vet vad ja ska köpa till Elin, kommer blir super bra ! Jessica är dock lite svårare. Pappa tyckte inte att man kunde köpa en katt och ge bort i julklapp, haha. Så de får bli nått annat =/ !

Jaja, de problemen tar jag imon !
Hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback