13 Februari - igen

Presenten är nog från sexy.se tror ja nu , de är ju hur smarrigt som helst =D !
Har hittat en klänning på nelly.se som ja vill ha med, men så va de de där med pengar igen.. Skrev en lista på allt jag behövde/vill ha igår den blev både lång å dyr kan man säga, fy !

Gick bra att träna, men de är fan inte de roligaste man har gjort i sitt liv. Sen var de ju tänkt att Jag och Heléne skulle till körskolan efter ja hade solat och varit ute med kid, men kom vi så långt? Nej för klanten jag råkade ju låsa ute mej och kid. Ingen hemma och mamma skulle inte sluta förens åtta. Ja började få lite panik och trodde jag skulle avlida. Men som tur va så hade ja nyklarna hem till Pappa i jackfickan, så de va bara att börja traska hem till gräshagen med honom. Så nu sitter ja här å han ligger på golvet å inte känner igen sej ett endaste dugg. Tänk att man kan ha lite tur i bland, om ja inte hade haft dom nyklirna så vet i sjutton vad ja hade gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback