13 Februari

Har preics käkat frulle nu rostade mackor, de är verkligen super gott. Men hur  va de med vitt bröd nu igen? Att de lägger sej i magen som en klump ååh nått? Men nångång ibland skadar faktiskt inte :)! Nu ska jag snart pallra mej iväg och träna å sola. Ska ta första stämplen på mina alla tre träningskort. För idag SKA jag träna. Fast om de är mycket folk så tror ja jag skippar de då blir de bara solning. faktsikt. 

Fick ett sms från Chrille i natt att han hade beställt en present till mig :). Jag blev genast väldigt nyfiken så va tvungen att ringa upp de första ja gjorde när jag vaknade. Men ja kan inte lista ut vad de är? Jag har ju mina funderingar, vi satt och snackade massa om tandbleking igår att ja ville ha de åså. Så de kan ju faktikst vara det :)? Eller en ipod kanske, de har ja sagt väääldigt länge att ja vill ha och de har vi tillomed kollat massa på internet. Fast nu ska ja inte ha sånna förväntningar. Jag kommer bli super glad vad de än är :D ! För ja älskar paket och jag älskar dej så vad kan gå fel?

Massa Lycka till till Nathalie tooday !
Håller tummarna !

83347-124
Jag och Raring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback