14 Februari


Alla hjärtans dag idag plus singel party på Harrys.. Men jag vet inte riktigt vad ja ska kalla mej själv just nu, eller vad jag är. Men vilket fall som helst så blir de till att skippa singelpartyt och vara hemma å tillbringa kvällen med Chrille. Laga nått gott käk å hyra en rulle. Hackspettpotatis som han sa. haha.
Alltså hasselbackspotatis med nått gott kött och en enomt go sallat ! Nån bra movie då, som passar såhär dags? Vi lyckas alltid hyra dom dåligaste filmerna på hela vip tro ja.

Idag har presenten iaf skickads, kom ej fram till alla ♥ dag, himla oflyt. Men de gör ingenting alls faktiskt. För då har ja ju nått nått gott som väntar mej !
Väntar man på nått gott så väntar man aldrig för länge...
Dags att hoppa in i duschen nu och göra mej klar.

Fick tre lotter å chokladhjärtan + fika av Mamma idag, men ja vann inte ett ända skit. Ändå så stog de i mitt horoskop att ja skulle ge bort en stor summa pengar till en god vän. Men hur kan man ge bort något man inte har? Darför jag hade hoppas på storvinst. Men som tröst eller besvikelse så va ja faktiskt 1 nummer ifrån en miljon men de är inte äns nära egentligen, hur ofta händer inte de lixom?
Osis.
83347-125








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback