18 Februari

Helgen har varit jätte mys. I Fredas vare jätte trevligt, begav mej först till Cajsa en snabbis och hejjade på henne och Linda P sen vidare till Elin där födelsedagsbarnet (Jessica) höll till, hon fick värsta fina blommorna av mej. Måste erkänna att de va ett bra val av Pappa som fått åka å köpa dom. Sen när de drog vidare ut så va ja med Chrill. Hade ju ett "halv år", om man kan kalla de det? De tror jag man kan.. Sen i lördas blev de melodifestivalen med Chips å Choklad och Chrill förståss.. Tycker inte att melodifestivalen är någon höjdare nu för tiden. Och Sebastian vad har han gjort med håret sitt? Såg verkligen inte ut som han brukar.

Idag har ja spenderat min dag på a6 med Elin, köpte två diadem och två par örhängen la också undan två par jeans som jag ska köpa imon. Röda och Svarta. Sen åkte vi till den efterlängtade och omtalade rättså nya pizzerian på torpa, där de sägs att en pizza kostar 100 kronor. Men jag kom ganska billigt undan för ja tog ju den vanliga, vesuvio. Men de fanns faktiskt några pizzor för över 100 lappen, kors i taket. Men ja kan nog hålla med om att de är värt pengarna för de va super ! Sen kom Jessica å vi drog hem till Elin och kollade på Pettson & Findus. Himmla gull den där katten asså. Senare kom daddy och hämtade mej o de va dags för kvällemat hos Famo å Fafa. Hämtade också barnvagn och massa baby kläder som de tagit med sej hem från kusinerna. Jag vill bli faster nu ! Imon har de gått två veckor över tiden, se till å komma ut snarast ! Jag som hade hoppats på att du skulle komma på alla ♥ dag först men ikke.
Men snart borde de väl vara dags.

Skola imon, buuh va trist. Ska väl försöka hinna sola också.

Hejjråå.


Kommentarer
Postat av: Sniiiiiigel!

ska bara passa på att säga....
Sniiigel älskar sin Björne!!!!!

2007-02-19 @ 01:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback