1 Januari 2007

Första dagen på de nya året idag. Just nu känns det mindre bra är fortfarande bakfull som attan :( ! Men detta året ska bli ett så himmla bra år. Sommaren ska slå förra sommaren, om det går att slå dom två underbara veckorna i Sunny beach med värsta bästa folken?! Knappt.

Sista dagen på 2006 va helt super. Började med att gå till cajsa så hon kunde fixa mitt hår, värsta fina lockarna blev de :) ! Sen va de bara att masa sej hem slänga i sej lite mat och börja göra i ordning sej.
kvällen outfit va ja rätt nöjd med ändå tillslut. En svart tubklänning + ett rött skärp.
Sen bar de vidare till Taberg där resten av flickorna höll till, blev massor med förfest. För mycket. Åkte till Apt med värsta cp taxi chaffören, haha. Han bara stannade i hovslätt och sa att vi skulle hoppa ut? Haha. Men vi fann tillslut vårat mål.

Blev mycket för mycke av de goda igår skulle ja tro. Fy.
Min telefon e broken också :( ! That sux. Välte ner tvn, de va ett himmla krux att få upp den igen kan ja lova. Där stog jag mitt på natten full som bara den med en tv liggandes på golvet. Som måste upp på tv bänken igen. Tung va den också, men ja fick mina idéer så de löste sig. Det kunde ju gått värre...
Sikken tur att ja inte köpte en digital kamera igår kanske för då hade den nog förmodligen också vatt sönder. Om inte de så hade den iallafall vatt nerdränkt i beckas Öl.

Nu är julen och nyår över, vad ska man nu se fram emot?
Resan i sommar kankse? Men den måste bokas snart så man kan börja räkna ner.

Åååh goch vet ni, Jag har Jobbat lite på lovet, aah ni såg rätt. Linda Klyver har jobbat för första gången i hela sitt liv. 3 dagar tillochmed. Måste säga att jag är rätt nöjd över mej sjäv. Som har tagit så stort steg i mitt liv.


83347-79



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback