17 Januari

Idag har resan bokats. Ayia Napa två veckor med världens bästaste damer, två stycken tvårummslägenheter. Att vi lyxar till det ! Sånt vi gillar, massor med lyx och glamm !

Har tränat idag också måste erkänna att jag är hur stolt som helst över mig själv !
Nu ska ja ta tag i dehär och börja på allvar, om ja orkar.  Måste ju ha ett mål till resan.

Nu är ja nog fattigast än fattigast, har bara några ynkla kronor kvar. Hittade en tjuga idag jag blev gladare än gladast, den behövde verkligen jag. Men varför kunde de inte vatt en 500 lapp istället? Plus att jag tappade 60 spänn i måndas, hur kan man va så klantig och lägga dom i byxfikan när man verkligen behöver dom som mest. De borde släpats runt i ett kassaskåp. En himmla massa grejer som måste betalas nästa vecka, Balen 1000 spänn, 1000 till resan, studentmössan på 560 spänn och helst balklänningen på typ 2800. Hur ska de här gå ihop sej? Med mina små mynt som jag har kvar? Och att jag måste ta bort hårförlängningen snart som kostar 600 - 800 spänn och slilnga å klippa som går på 1200. Hur kan allting va så dyrt?
Det är sjukt. Pappa :)?

Men nu ska jag bara ta alla pengar problem åt sidan och börja räkna ner till Ayia Napa.
20 Juli - 4 Augusti :) !

83347-94
Nissi Beach - Ayia Napa


83347-95
Bulgarien 06 med de bästa ever !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback