25 Januari



 
Har precis gottat i mej en kalla det vad du vill boll, ska snart pallra mej ner till Sense och sola. Ni anar inte hur billigt de är? Ett 10 kort för 225 kr + att de är nya rör ! Det blir ca 22 kr per gång. Tänk att man alltid betalat 60 kr för 20 minuter innan när man solat på torpa, det är rena rånet mot 22 kr för 20 minuter! Så nu har ja tänkt på ett ekonomiskt sätt ! Bra gjort av mig.

Betalade balen för nån dagsen också, det va inte ekonomiskt av mej. Fick gå till banken och betala eftersom jag inte har någon internet bank. Så då lämnade ja fram mina 1000 kr och sa att ja skulle betala dehär, som va på 950,79 kr. Så frågade han om ja hade en krona. Trodde han skulle ha den till att jämna ut så jag skulle få tillbaks min 50 lapp. Men nej !
- Här har du kvittot.
- Men ska jag inte ha tebax lite pengar också?
- Nej vi tar 50 spänn när man betalar här, ha en bra dag!
Hur ska ja kunna ha en bra dag när han lustat mej på 50 kronor? Jäkligt sjukt, ska aldrig mer gå till bank fan och betala. Vad är dom till för egentligen?
Så nu blev min bal helt plösligt dyrare än alla andras.

Men nu ska ja ta å leta upp 12 kr så jag kan åka ner till Sense med Huldababy.
Sen har vi projekt vid 1 - 2. Sen skola från 2 - 9 ! Kuuul jul !
83347-106











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback