26 Januari

Orka att någon har skickat denna bilden till min pojkvän och sagt att det är jag. Vad fan har ni för jävla liv då? Orka hålla på och förstöra, jävla idioter. Gå och skaffa er ett eget jävla liv och bry er om de istället.
Det är fan inte jag på bilden.
För det första så äger jag ingen sån röd slapp Tshirt, har aldrig haft
För det andra så är de inte ett dugg likt mej på kroppen
För det tredje så va ja brun när ja va där och inte vit som en gris
För det fjärde så är de inte mitt hår
För det Femte så värkar han se ut som en jävla nörd

Så orka hålla på?

83347-107


Är iallafall väldigt taggad för utgång ikväll. Kommer bli en dunder å brak för fest med massa folk sen utgång till Huset. Fattaru är tydligen där ikväll? Såg de idag. Men vem bryr sej om det?
Nu ska jag gå och göra iordning mej sen bort till Torpa. Kvällens outfit är fixad och klar, bara skor problemet som kvarstår.

Kobojsarna - sång om ingenting






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , gud så patetiskt man ser på långa vägar att det inte är du för så fet är verkligen inte du! haha , vilken tönt har skickat det?

2007-01-27 @ 15:16:32
Postat av: Nathalie.

Men EUW! Skulle det där vara min linda då eller!?

Postat av: Fii

åååårh så jävla moget asså! :/ Hatar det.. alla ska alltid försöka förstöra saker de inte själv kan ha. Folk orde skaffa sig ett liv!

2007-01-29 @ 17:34:36
URL: http://fiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback