4/5Januari


Jag börjar bli lite förvirrad, vilken dag börjar vi skolan??
Jag har alltid fått för mej Tisdag, men vissa säger Månda? hmm.
Jag kan inte börja på måndag så så för mej får de bli tisdag vikket fall som helst..
Spela boll? Skolan som infornerar för dåligt maybe. Ha.
Ett måste är att Johanna ska ha med sej lussekatter när vi börjar, haha. För en lärare blev döö lack och döö sur på oss för att vi hade tatt lussekatter från en påse som låg i resturangen. Så vi va tvungna att lämna resturangen inom tio minuter. hårda ord. Så nu är våran smarta idée att vi ska ta med oss några lussekattar och ge henne, kanske lite för sent nu. Men dom kan hon ha !. Hoppas de uppskattas :) ! Men de gör det förmodligen inte. Fast ioförsej våran klass tror typ att vi kan göra som vi vill, om de ligger något gott framme så äre klart man tar det? Det gör iallafall vi och jag tror att dom börjar vänja sej vid det.
Om ni inte vill att de ska försvinna så får ni helt enkelt gömma det :)

Har gjort minsta möjliga idag också, som vanligt. Men de är gott. Något vettigt har jag väl gjort idag iallafall, käkat pizza med bror min och daddi och fixat lite i min gadrob. de är ju alltid nått.  Vaknade typ tio i tre så dagarna går rätt fort faktiskt. Men snart är lovet över :(, då blir de upp tidigt på mornarna hur jag nu kommer att orka det? Men man behöver ju faktiskt inte orka varje dag.

Detta har nog vatt en dyr lov vecka för min Pappa iallafall, har köpt en ny stor Continental exellent säng till mej, en svart  dö go skinnsoffa med såndär puff ut, eller va säger man?
Pall kanske? Och ett nytt bord till det. Det blev finemang !
Det är ju bara att tacka och ta emot :) !!
Han åker till Kina på söndag sen ska han till Korea och Usa också så han blir borta en hel månad.ensamm hemma, javisst :)!

Finns bara en ända stor saknad !

83347-89



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback