12 juli

Kalaset är över för några timmar sen, självklart slummrade ja till när folket gått och vaknade för en liten stund sen. Att jag alltid lyckas. Men ja måste erkänna att ja triv väldans bra i min säng :). Väntar på sandra nu iallafall, vi ska bege oss ut i kväll cider & tjöta lite. Hur fint som helst. Så är väl snart dax för mig att sminka mig lite, fast vilket fall som helst så lär jag ju bli klar innan sandra kommer :).

Pappa sitter och masserar mina fötter nu, medans jagsitter här å glor. Väldans gott, tycker om att bli ompysslad.

Begravning imon, känns rätt tungt.
Har aldrig varit på någon tidigare, vet knappt hur man gör. Men begravningsbuketten skickas iallafall dit imon ifrån blomsteräffaren. Usch undra hur de kommer va, massa folk säkert.
"Den snälla sorten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback