29 juli

Sitter här och somnar vilken sekund som helst, galet trött nu. Massor med jobb, redigt bra av mej faktiskt, Pappa är chockad. Skulle varit ledig imon, men de blir jobb ändå klockan åtta redan, pigg och glad. Så jag får vänta tills fredag på att vara ledig, fast jag klagar inte. Kommer bli att jag varit ledig tre dagar av 21. Beundrar mej själv lite faktiskt.

Jessica kom och hämtade mig efter jobbet idag, Pappa stog visst också och väntade där på pakeringen, ops. där ser man, dom tänker på mig :). Men han fick åka hem tom hänt, utan mig. För ja skulle hyra film med Jessica och Elin, hyrde den nya med Paris Hilton, kommer inte ihåg vad den hette nu, mitt minne är inte på topp, (de ända jag kan säga just nu är hejsan, ja tack, sylt och grädda på den.) Men iallafall tillbaks till filmen, de va ingen höjdare direkt tycker ja faktiskt inte.

Olearys i fredags va hur fint som helst, oxfile med klyftpotatis och kall god cider. Massa trevligt folk. Cajsas pappa Uno va med också :).  Linn uppskattade sin present tror jag iallafall :).
Lördagen blev de förfest hos Elin, mellan förfest på Torpa sen givetvis Centrum :) ! Very nice :)

Ska ta hand lite om mina stakkas fötter som inte fr en lugn stund, sen blir de lägg dags.
Saknar min Chrill nu otroligt mycket. Vill ha dej här så du kan pyssla om mej, massage tack. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback