5 Juli

Har varit ledig idag, så det blev återigen en tripp till a6 med mamma. Inhandlade lite stuff även denna gången, underkläder, smycken och smink. Förra gången blev det en oversize t-shirt och en vit skjorta, trivs grymt bra i den. Mamma tyckte inte min over size t-shirt va fin, hon tyckte mer den liknade ett nattlinne. Tror inte hon förstår sej på sånt här. Iallafall när jag köpte underkläder på kappahl idag så kom en som jobbade där och frågade vad jag hade köpt min t-shirt, (hade den på mig idag). H&M svarade jag. Då undrade hon om de va längesen och var den hängde. Och jag som nog är sämst i världen på att förklara saker å ting, svarade nä för nån dag sen, i mitten på en såndär vägg. Hoppas hon förstog. Så där fick mamma, ha :)!

Nu återstår 6 dagar jobb innan man har nån dag ledig igen, fre, lör, sön, mån, tis, ons.
Men ja storm trivs på jobbet, kanon bra ! Piff och Puff
Börjar dessvärre kvart i åtta lördag och söndag, så de är väl knappt att man kan göra något på kvällen innan?! Bussen går vid sju. Fast Cajsa fyller 19 stora år imon, vilket innebär grillparty, i tenhult. Så de där med upp med tuppen på lördag kankse få gå fast några kalla på fredagen?! Återstår å se.

image228
Vad tyks om mina grymt snygga gummistövlar :D ? Himmla bra köp!
Dom syns visst inte så bra här, men de är iallafall en stor blomma på. Fråga mej inte hur jag ser ut i övrigt. haha.
Midsommar 07 Karlstorp, åter igen ! Enormt bra ! Tack alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback