19 Juni.

Sitter fortfarande här hos mamma. Väntar på min bror som ska skjussa hem mig. Orkar verkligen inte sätta mig på en buss nu. Håller på och bränner en skiva också med lite gammla/nya goa låtar på :

SecondTunez
- Sommaren är här
Dr Dre & Snoop Dog vs Grease remix
Alex Gaudino feat Crystal Waters - Destination
Laser - Det var en gång en fågel roger
Sommarpojkarna - Lilla hjärtat
Dj karlsson - Love sex and sunshine
Dj Carlee - Tell me were you are
Rihanna feat  Jay-Z - Umbrella
Ronny & Ragge - De e sommar
Markolioo - Ingen sommar utan reaggae

Till Chrilles bil som vi kan lyssna på när vi åker. Är trött på hans skivor med ca 4 låtar på. Som han lyssnar på om och om igen. Så nu ska ja bara fixa lite mer låtar så jag får ihop de till en hel skiva.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback