29 - igen

Ledig imon, då ska jag och Jessica ta en tripp till lager 157. Hon fick körkort idag, massa grattis baby ! Fört tänkte jag ju åka till gbg. Pappa åker ju till Kina imon, så rickard ska skjussa honom till flygplatsen, så då tänkte smarta jag att vi åker tidigare och tar en runda på stan först, men Pappa var tvungen att jobba tills han skulle åka, så då skulle de bli stan med Rickard efter isf. De är ju ioförsej jätte trelivgt men då är de ju ingen Pappa med..hrmf. Så det får bli lager istället, dom har massa super fina studentklänningar där nu. Fast dom har dom fortfarande inne på själva lagret, dom har haft dom där inne döh länge nu. Men eftersom Elin jobbar där så hoppas jag på att kunna få snika in i lagret och ta mej en titt och hoppas på att jag får köpa en om jag hittar någon som passar.. Undra om man får det? Men det kankse bara är konstiga storlekar, vi få se imon.
Jag var ju helt inne på att jag inte skulle ha en vit klänning ett tag, de har ju lixom alla andra och varför ska de vara så att man har vitt på student och svart på nyår? OCh varför ska man ha de alla andra har? Jag hade tänkt att bryta av med en röd eller svart. Men tror faktiskt det blir en vit nu iallafall.

Snart slutar han, hoppas han kommer och sover här.

 image156 image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback