7 maj

Har precis varit och käkat pizza med Elin och Jessica, gud va det lönar sej att ha massa 2 för 1 kuponger. Jag klagar inte ! Har solat idag också, försöker jobba på min bränna till Balen, har fortfarande inte fixat någon bil men annars är väl allting färdigt, klänning, skor och väska! Smycken tror jag inte att jag ska ha några. Är så himmla nöjd med min klänning faktiskt! Frisyr är väl ett problem också, har inte redigt bestämt mig vad jag vill ha än. Men de löser sej.

Skulle byta rickards skjorta idag också, men fanns självklart inte i den storleken värken i stan eller a6. Så ska åka till huskvara nu och se om dom ha den där! Hoppas på det. Inhandlade mej två bikinis istället. Så nu är väl pengarna nästan slut igen.

Nu måste ja kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback