16 November

Tiden har rullat på snabbt idag, varit på a6 med mamma och moster, käkade på dragon. Sen en liten sväng på ikea. Köpte mej bara två paket till med fotohörn, blev så sur igår när jag ändå tagit mej tid till att sitta och pyssla med korten så tog hörnen slut efter någon timme, nu är det väl cirka 100 bilder kvar bara :), puuh ett evighetsgöra! Fredag idag? So?   Nää, vet faktiskt inte vad jag ska hitta på om jag ska ta det lugnt med en film, chips och en chrill eller om jag ska korka upp med Jess? Dock så finns det en brist på alkohol just för tillfället ! Och Pappa är i nässjö och fixar med vårat barbord. Som vi ska göra själv för att det inte finns något som faller oss i smaken ! Work work imon också, borde vara pigg till det ! niotillfem.

yesyes, bild time !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback