29 november

Vaknade redan vid nio tiden idag, det är kors i taket för att vara mej. Fast jag skulle väl kunna somna när som om jag la mej i sängen. Ska nog lägga mej och kolla på råttatoulie. Den filmen är så jädrans söt ! Får väl se om jag orkar pallra mej ner till stan sen och luncha med Jess, det hade varit smarrit gott fast jag ska ju sluta med att äta ute var dag de går åt aldelles för mycket pengar på sånt. Ikväll kankse de blir käka på idasrestaurang med Carro, Cajsa, Linn och Elin, kan bli ur mys. Om vi bara får tag på skolan någon gång så vi kan boka försökt sedan jag vaknade ungefär =/. Bad !

Visst ja fick paket av älskling i förrgår, jag älskar överrasknignar :) !

Ska väl fortsätta med min städning så de blir klat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback