5 november

Jag vet inte om jag har rätt eller fel, man jag har någon konstig känsla i magen att det snart kommer hända något. Du beteer dig så himmla different helt plösligt, det måste vara någonting, kan bara inte förstå vad?! Önskar att du bara kunde säga, du vill inte komma till mig ikväll knappt igår heller vilket innebär att vi inte träffas förens fredag kväll (om vi äns ses då?) Du har väl säkert andra planer !!

Iallafall ska väl försöka tänkta posetivt och vara glad över det jag har, my friends ! Och du. Lördagen var så himmla bra, lite för lite eller ganska mycket för lite maskerad både på förfesten och centrum tycker jag. Men jag hade kul, det är ju kul att man kan roa alla andra tråkiga folk ! Fick förståss gratis inträde på centrum när man var utklädd, det lönar sej :) !. När jag var hos Jessica innan vi skulle till elin ska vi inte äns prata om, haha ! Jädrans vad vi fifflade å pysslade sydde och hade oss !! Här kommer iallafall lite bilder, det är väl mest på mig och jessica !

 

 
Första bilden har jag typ hot blick, haha snyggt ! Får väl duga med dehör bilderna !

Efter jobbet idag blev det bums hem till Jessica för att hämta mitt "liv", eller iallafall smink, väska, kort, mina stölvar, mina gympa skor och mina klack skor. Och lite mer skrot ! Min jacka är hos elin det blir mitt nästa projekt, det börjar faktiskt bli riktigt kallt att gå utan, hundan att jag ska sprida ut mej så ! Sen blec det sallad på kaffepaus ! Nåväl ska väl ta mej en dusch och sen sova, jobb tidigt imon 7 - 16, skönt att jag har en praktikant hos mig iallafall :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback