7 november

Dåså en väldigt bra dag i underbara göteborg är över. Är super nöjd med våran dag, slapp komma hem tomhänt iallafall, skönt det ! Inhanlade en jätte mysig kofta, en svart tröjja, ett linne, en tunika, väska, dior mascara, "Till en godisgris" godis, En guldig spar gris, rygg massage insekt, haha dö skön, bodylotion, liten present till pappa som han ska få någon gång när han minst anar, fast det måste närma sej jul lite mera först. Ja de väl väl näst intill allt tror jag. Härligt att få förnya sin gradrob lite. Bilder kommer kankse i morgon om jag orkar ! Jag gillade den nya rut m.fl, inte hade jag någon aning om att vero moda "tagits bort", när hände detta?

Justde köpt en present till älsklingen också, hoppas att det blir bra, jag tror det ! Så nu har jag iallafall två presenter fixade, kanske ska ge mej på en tredje? Imon ska vi luncha ihop, mys ! Sen blir det väl en solning och fika med Jessica, fika skadar aldrig ! Ni har väl hört talas om den metoden lixom?


Bring it on nu , bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback