8 November - Pinsamt?


haha, gud !! Vad mer kan man säga?`

Har iallafall varit ledig idag också, latat oss helaste dan super härligt lunchade lite på dragon. Gott som alltid ! Jag hade rätt roligt åt när han skulle köpa snus, han hade inget legg med sig så de gick inte så bra värken på coop eller pressbyrån, haha. Så sen åkte vi till shell när vi hade hämtat legget då frågade dom givetvis inte :) ! Tss. Nu har jag fem arbetsdagar framför mig, 9 -17 imon kallkök med klara :) ! Det betyder att det mesta kan hända, Vi brukar ju lyckas om man säger så, med choklad bollar och annat ! Fortfarande nöjd med mina inköp från gårdagen ! Nästa tripp blir väl ullared? Jul på liseberg också !

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jättefina tröjor!
Jo den var god.. har en liknande på jobbet, fast utan pasta, med pinjenötter och soltorkade tomater=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback