10/11 oktober

Det gör mig så glad att Chrill blir så glad och berömer mig lite när jag är hemma hyffsat tidigt :) ! " vad duktig du är älsk ". Har iallafall haft en jätte bra kväll på o´learys med jobbet :)! Blev även lite käk åså för mig och Helen blev de dip dip dip. vissa åt ju något lyxigare ! Men jag måste faktiskt säga att jag börjar bli lite trött på att det alltid händer samma visa om och om igen, lovar att gå med mig hem, blir det så? Idag var de väl knappt, efter mycket om och men ! Jag börjar faktiskt tröttna stort på just de, så himmla tråk att de ska bli så ! Men men what ever!

Imon blir det äta med Chrill, leka med Elin och kvällen leka med Annie för att ta yttiligare ett farväl, kanske de sista? buh :(. Funderade starkt på ett tag att hälsa på dom när dom var i thailand, men de var inte där föräns i mars, de känns lixom lite sent att åka till thailand i den månaden?!

Jaja, nu är de läggdags. Chrill kommer snart också om sissådär fem och en halv timme :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback