13 oktober - Massa pics ;) !

Bussen till vip och gå hem är väl ganska okej iallafall, för så blev det ! Det är ruskigt kallt ute nu alltså. Jag behöver en ny jacka att kosa ner mej i, en värmare så man är redo inför vintern! För i min tunna gråa kan jag inte vandra omkring i ett längre tag till. Precis kollat klart på filmen iallafall, minns inte redigt vad den hette nu, handlade iallafall om ungdommar och droger å sånt.

Sitter här och filurar lite, och jag måste bara bjuda på de enormt gamla bilderna jag hittade ! haha!
Från en sån otroligt bra tid ! Från lite här och var, Njut ;) !

image276
Från min sjutton års fest på Tsk, som blev lite kaos artat ! Sjuk mycket folk från alla möjliga ställen och håll! Kraschad fönsterruta, städning hela natten till Big city life ! ooh vilka minnen ! Helt klart en bra födelsedag ändå! Thank you friends!

image277
Dehär var mega längesen, någon gång när min bror hade fest, men om jag minns rätt så hade vi varit i gbg på dagen och hade en väldigt bra kväll ! Kan de vart i sexan? hrmf?Jag saknar den tiden nått grymt, Taberg, du och jag. Nu är det gräshagen men de där "du och jag" är inte sej likt, miss miss miss!
image278
som sagt..
image279
fortfarande på den där banarpsgatan 19..
image280
och jag trivdes.. Gud vilken rolig tid dehär va, när man tänker tillbaks !
image281
My pretty woman !
image283
It´s winter outside.
image284
oh yes, remember remember..
image285
Mygget och J(esset) ! Party palatset offcorse !
image286
En mupp korv.
image287
Väldigt bra !
image288
Det också !
image290
Loveliii !
image289
Dags att gå ! Tänk vad många bilder som bara har försvunnit. allt beroende på dessa tekniker och virus, jag har säkert blivit av med väldigt många hundratals gamla bilder alla gånger min dator har drabbats, bilder som hade varit väldigt roliga att ha nu ! Jäkla skit ! Guv vilka bra minnen man har, helt sinnes ! Detta var bara en Del av bilderna ! Men erkänn roligt :) ?? Eller vad tycker ni?


En bra vän som jag saknar en aning, vem de är får ni lista ut själva !





Kommentarer
Postat av: nathalie

Fan vad loveliii! Shit vad jag saknar the old times. Saknar liiinda me!!!

Postat av: Sara

Huuur fint som helst babe :D

2007-10-21 @ 18:55:59
URL: http://saaaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback